Děti měly za úkol nakreslit ve skupinách zvířátko složené z různých částí těla různých zvířat.
Hlasováním děti vybraly nejzajímavější zvířátko a pojmenovali jsme ho společně Pepa.
Pepa se musel ze znečištěného moře přestěhovat do lesa (má na hlavě vzduchovou kouli kvůli dýchání). V lese Pepa začal chodit do školy Lesňovka do třídy 2.C. Ve třídě to však nemá Pepa jednoduché.
Bohužel se našli žáci, kteří se mu posmívají za to, že je jiný. Jak si s tím Pepa poradí? Co má udělat? Jak se zachovat?
Snad Pepa najde odvahu říct to paní učitelce nebo svým rodičům a požádat je o pomoc!
Se vším mu radí děti ze 2.C.
Hlasováním děti vybraly nejzajímavější zvířátko a pojmenovali jsme ho společně Pepa.
Pepa se musel ze znečištěného moře přestěhovat do lesa (má na hlavě vzduchovou kouli kvůli dýchání). V lese Pepa začal chodit do školy Lesňovka do třídy 2.C. Ve třídě to však nemá Pepa jednoduché.
Bohužel se našli žáci, kteří se mu posmívají za to, že je jiný. Jak si s tím Pepa poradí? Co má udělat? Jak se zachovat?
Snad Pepa najde odvahu říct to paní učitelce nebo svým rodičům a požádat je o pomoc!
Se vším mu radí děti ze 2.C.
Mgr. Hedvika Čechlovská