Po školní strašidelné stezce jsme se i v kolektivu naší třídy věnovali tématu podzimních svátků.
V projektovém dni po podzimních prázdninách jsme kromě "dýňových" logických úloh potrénovali čtení s porozuměním v běhací šifrovací hře, pustili si dokument o rozdílech mezi svátky Samhain, Halloween a Dušičky a v rámci osobnostního rozvoje jsme pracovali s tématem Zanech stopu.
Po tiché prezentaci stop významných osobností minulosti i současnosti jsme si vyrobili z papíru stopu vlastní a zamýšleli se nad tím, jak bude svět vypadat za 100 (200) let a co na něm zanecháme my.
V projektovém dni po podzimních prázdninách jsme kromě "dýňových" logických úloh potrénovali čtení s porozuměním v běhací šifrovací hře, pustili si dokument o rozdílech mezi svátky Samhain, Halloween a Dušičky a v rámci osobnostního rozvoje jsme pracovali s tématem Zanech stopu.
Po tiché prezentaci stop významných osobností minulosti i současnosti jsme si vyrobili z papíru stopu vlastní a zamýšleli se nad tím, jak bude svět vypadat za 100 (200) let a co na něm zanecháme my.
Kateřina Kánská