na úvod www.ekoskola.cz
www.rodicevitani.cz



Distanční výuka | Průřez aktivitami III. část

Co dělají žáci 6. B během koronavirové výuky?

O tom si povídáme každou třídnickou hodinu. A nejen to.
Připravujeme si i prezentace o tom, co jsme v uplynulém týdnu dělali.

Vedle distanční výuky jsme pekli velikonoční perníčky, vyráběli pokladničky do pracovních činností a dárky - kočičky, kreslili obrázky do výtvarné výchovy, na zahradě pálili námi vyrobené čarodějnice, provádíme pokusy z fyziky, často chodíme na procházky s mazlíčky, s rodiči jezdíme na výlety, poznáváme přírodu v okolí Pardubic – na Matičním jezeru jsme viděli želvu a v Pardubičkách netopýra. A na trampolíně nezapomínáme ani na tělesnou výchovu.


Žáci 6.B
           

           

           

           

           


Den dětí ve školní družině
           

           

       


Online hodiny angličtiny v domácí kanceláři

   


Online hodiny v první třídě

Vzhledem ke koronavirové epidemii jsme ve školách zahájili online výuku. Pro mě i pro všechny ostatní ve škole to byla nová zkušenost, kterou jsme před tím nikdy nezažili. Celé dění školy se přesunulo na online sítě a s tím i veškerá komunikace a výuka.

Mé online hodiny probíhaly každý týden ve stejný den i čas. S žáky jsme se sešli v aplikaci Teams a naše hodiny začaly. Například s mojí třídou 1.A jsem měla hodiny českého jazyka a matematiky. Na začátku hodiny jsme začali s mluvením, aby se každý žák zapojil a byl aktivní. Když se všichni začlenili, začali jsme s daným předmětem. Našli jsme si všichni požadované zadání a pustili jsme se do učení. Postupně jsem vyvolávala jednotlivé děti. Pokud nebylo někomu něco jasného, tak se buď přihlásil nebo zapnul mikrofon a společně jsme si daný problém ihned vysvětlili. Popořadě každý vyvolaný řešil daný úkol. V průběhu hodin jsme si dávali, jako běžně ve škole, nejrůznější příklady ze života, ať už z mé strany nebo ze strany dětí. Na konci jsme si vše shrnuli a popřípadě se vrátili ke složitějším věcem.

Po uvolnění hygienických opatření se někteří žáci vrátili do školních lavic a tak jsme se opět přizpůsobili a výuku online propojili s výukou ve třídě.

Bylo to opět něco nového, vyučovat zároveň žáky doma i ve škole. Například díky paní učitelce, která učí nyní v mé třídě, se nám podařilo propojit výuku matematiky. Pracovali jsme všichni dohromady, děti byly moc hodné a hezky spolupracovaly.

Mým úkolem také bylo vést online hodiny matematiky pro čtvrťáky, jednu hodinu jsem např. vyučovala zlomky. Porcovali jsme pizzu i koláče (samozřejmě papírové). Ačkoliv takovýto typ výuky byl jak pro mě tak pro děti zcela nový, měla jsem z toho dobrý pocit a doufám, že i žáci.

 Mgr. Lenka Šedivá

           


Učíme se prezentovat - Márova bábovka

Myslím, že by bylo škoda „nepochlubit“ se další skvěle zhotovenou prezentací ze 2. C.
Tentokrát se jednalo o šéfkuchaře, který názorně zpracoval a popsal výrobu bábovky.
Svou prezentaci osobně představil ve třídě za online účasti dětí doma.
A abychom nepochybovali o tom, že bábovka byla opravdu výborná, tak nám ji do třídy
rovnou donesl na ochutnání!

Byla opravdu vynikající!!!