V pátek absolvovali žáci 2.C a 3.C společný projektový den na téma „Ošklivé káčátko“.
Každý žák dostal hned při příchodu ráno do školy svůj příklad k řešení. Důležitý byl správný výsledek, podle kterého se, při společném ranním přivítání a rozcvičce s ptačím tancem, rozdělili do skupinek. V těch pracovali celý den. Úkoly, které postupně společně plnili, informace, které si získávali a předávali spadaly průřezově do všech předmětů (i těch, které žáci ještě nemají, například fyzika…).
Nechyběly ani praktické experimenty. Nejlepším hodnocením pro nás organizátory bylo hodnocení některých žáků: „bylo to fajn, když jsme se nemuseli učit…“ Ve skutečnosti jsme se my i žáci naučili a dozvěděli hodně nového a zajímavého.
Touto cestou děkujeme pomocnicím z devátých tříd.
Těšíme se na příští projektový den a na další třídu, která se k nám přidá.
Každý žák dostal hned při příchodu ráno do školy svůj příklad k řešení. Důležitý byl správný výsledek, podle kterého se, při společném ranním přivítání a rozcvičce s ptačím tancem, rozdělili do skupinek. V těch pracovali celý den. Úkoly, které postupně společně plnili, informace, které si získávali a předávali spadaly průřezově do všech předmětů (i těch, které žáci ještě nemají, například fyzika…).
Nechyběly ani praktické experimenty. Nejlepším hodnocením pro nás organizátory bylo hodnocení některých žáků: „bylo to fajn, když jsme se nemuseli učit…“ Ve skutečnosti jsme se my i žáci naučili a dozvěděli hodně nového a zajímavého.
Touto cestou děkujeme pomocnicím z devátých tříd.
Těšíme se na příští projektový den a na další třídu, která se k nám přidá.
Aneta Tošovská a Marcela Makarová