Při programu si děti prohlédly mnoho vyfocených a přiblížených sněhových vloček.
Zjistily, že žádná z nich není stejná.
Dozvěděly se také, jaké funkce má sníh na Zeměkouli. Před pokusem děti odhadovaly, kolik vody se ve sněhu nachází. Pokusem si pak ověřily, že z plné kádinky nabraného sněhu zbyla na dně jen malá troška vody.
Dalším pokusem bylo míchání soli do sněhu, měření jeho teploty a zjištění principu, proč lidé solí v zimě silnice.
Zjistily, že žádná z nich není stejná.
Dozvěděly se také, jaké funkce má sníh na Zeměkouli. Před pokusem děti odhadovaly, kolik vody se ve sněhu nachází. Pokusem si pak ověřily, že z plné kádinky nabraného sněhu zbyla na dně jen malá troška vody.
Dalším pokusem bylo míchání soli do sněhu, měření jeho teploty a zjištění principu, proč lidé solí v zimě silnice.
Mgr. Hedvika Čechlovská







